Black Friday z Tołpą

grudnia 01, 2017

Cześć czytelnicy!

Pierwsza wiadomość swiętna! Udało mi się znaleść czas i założyć Instagram! Wiec wszystkich zapraszam na @ruskierozmowy. Link również znajdziecie obok z moim profilem na blogu! Podpisujcie się na mój kanal <3 Bedziemy dyskutować i ogładać różne fajne rzeczy!

Druga wiadomość => Postanowiłam dzisiaj napisać post o swoich nieprzywidzianych zakupach na Black Friday!Nie omine tej imprezy roku :)
Ponieważ obiecywałam sobie oszczędzać przed Bożym Narodzeniem, wiec dałam twarde słowo, żadnych zakupów do podwyżki w styczniu! Licze na tą podwyżkę już kilka miesięcy, wiec postanowiłam! Jak dostane - lecę z serumami i każdym kremem, który się spodoba! Jak nie dostane - no to znowu tryb oszczędnościowy.
Ale! Stałam w ten czarny-czarny piątek na przystanku i zauważyłam obok sklep Hebe, u którego na szybie był plakat "Wszystko -50%". Pomyślałam, że w sumie kończy mi sie żel pod przysznic, wejdę, sprawdzę cene, najwyżej kupie(ale nic wiecej!).

Po 40 minutach wyszłam ze sklepu oto z tym zestawem:


Tołpe ja czuło i łaskawie kocham z momentu przeprowadzki do Polski. Powiem szczerze, że dość mocno rózni się cenami do kosmetyków rosyjskich tych, które naturalne. Wiec zwykle raczej obchodzę połki z Tołpą obok. Ale ze zniszką w 50%, krem ktory wcześniej kosztował 33 zł, teraz ja zaplaciłam tylko 18 zł. I to już inna sprawa drodzy!

Co kupiłam:




dermo mani, new.
Odnawiające serum do rąk i paznokci 5w1.
9,99 zł - 17,99 zł bez zniszki
Pachnie serum kosmicznie, nawliża też bardzo dobrze. Nie wiem, czy wygładza, stosuję go bardzo krótko. Powiem, że zadowolenie ze stosowania tego kosmetyka jest. Ale: Cena bez zniszki mocno przesadzona. Nie kupje go za 18 zł. Ma taką konsystencje, że nie da sie go oszczedzić, jest bardzo płynny, wiec raczej starczy go na krótko.


dermo mani, aqua.
rozświetlająca emulsja do rąk, LEKKA, 75 ml
9,99 zł - 17,99 bez zniszki
Cenowo, ten sam problem. Może jest sens czekać na zniszki. Ale! Powiem trochę o kosmetyku. Tu konsystencja już jest bardziej gęsta, ale wciąż krem jest lekki. Nadaje się raczej na stosowanie w zime w pomieszczeniach, pod klimatyzacja naprzyklad, lub w domu. Kupiłam go własnie do pracy. Na ulice w mrozy nie da rady. Pachnie super <3 na łapkach trzyma się dobrze, wiec polecam! Może komuś nie bedzie szkoda tych 18 zł :)

Dalej w kolejce:

Green, naczynka.
regenerujący krem na naczynka, 50 ml
12,99 zł - 22,99 zł bez zniszki
Szukałam sobie krem na zimę, mam problem z naczynkową skórą w skutek dłuższego okresu palenia tytoniu. Powiem, że nie oczekiwałam nic specjalnego od kremu za 22 zł, ale okazało się ze jest faktycznie bardzo dobry. Nawliża swiętnie, dobrze pachnie, najważniejsze, że daje sobie rade w zimną pogode. Chociaż nie moge powiedzieć, że jest jakoś specjalnie tłusty. Wcześniej miałam Miodowy krem od Secret Soap i tam ten zostawiał na skórze tlustą warstwę. Ten wchłania się momentalnie. Bardzo lubie go na noc <3 Wiec, polecam! Będę brać jeszcze :)



dermo face, lipidro.
odżywczy krem regenerujący, BOGATY, 40 ml
18,99 zł - 39,99 zł bez zniszki
To był nie zaplanowany zakup kolejnego kremu na zime <3 jak to zwykle bywa...
Zachecił mi miodem w składzie. Krem jest dla suchej skóry, ja mam raczej normalną, ale uwielbiam tłuste kremy. Mogłabym smarować się imi całymi dniami. Jak się skonczył mój ulubiony krem od Secret Soap(bardzo go polecam dla milostników tluszczochów), ma dziwny skład, nie idealny, ale wciąż go lubie.
Wiec jakoś tak zakochałam się w tym miodzie, i wybrałam ten. Powiem, że nie żałuje. Jest dość gęsty, kosmosu nie robi, SPF nie ma, ale dobrze nawliża i chroni skórę przed zimnym wiatrem.



Green, nawliżanie.
nawilżający krem łagodzący pod oczy, 15 ml
9,99 zł - 19,99 bez zniszki
Powiem szczerze, że nie jestem specjalistą od kremów pod oczy i do tej pory miałam ich nie wielką ilość, ale ten krem mi się podoba.
Dobrze nawliża, nie jest ciężki. Jak za taką cene, to jestem zadowolona z zakupu. Za 19,99 zł raczej nie kupiłabym. Nie jest to drogo, ale jakoś tak. 



Green, lifting 50+
liftingujący krem przeciwzmarszczkowy pod oczy, 17 ml
12,99 - 25,99 bez zniszki
Kupiłam dla mamy na próbe. O to jest miłośniczka polskich kosmetyków jeszcze z czasów ZSSR korzystała tylko z Pani Walewskiej i perfum "Być może".


A na koniec kilka tubek dla mojego Piotra.

dermo men, hydro.
nawliżający krem po goleniu
9,99 - 19,99 zł bez zniszki

Green, man.
oczyszczający żel-peeling do mycia twarzy z trawą cytrynową
7,99 zł - 9,99 zł bez zniszki

Nie są jeszcze wypróbowane, ale zapachy są super!

A jaki był wasz Black Friday? Co myślicie na temat kremów Tołpa pod względem jakość - cena?

Widzimy się wkrótce! <3

You Might Also Like

2 komentarze