Ubtan z kakao

listopada 03, 2017


Wszystkim hej! Jest to mój pierwszy post z cyklu kosmetyków pielęgnacyjnych. Rosyjskie kosmetyki będę tagować oddzielnie, mam ich sporo, a opowiedzieć chce się o wszystkich :)
Jest sens zacząć z czegoś takiego jak Ubtan. Jest to mieszanka przypraw, zioł, glinek i roznych innych naturalnych dodatków. Jest to "kuchnia" Hinduska. Ubtan to jest nie tylko maska do twarzy, jak w moim przypadku, ale miedzy innymi peeling do twarzy, skrab do ciala, skrab dla skóry glowy, maska dla wlosów, mieszanka dla codziennego mycia twarzy. W każdym razie - do czego dostosujecie, wszystko bedzie dobre, zdrowe i super naturalne. Ubtan ma w sobie wartości odżywcze, nawilżające, oczyszczające oraz wyrównuje kolor skóry.


Mój Ubtan został zrobiony przez markę Krym(Крым). Ma w sobie naturalne "krymskie" składniki: mąka owsiana, mąka ryzowa, bentonitowa glinka, witamina E(moze sucha?:D), puder ziołowy: rumianek, calendula.


Jak stosuje: 1 łyżke Ubtana zalewam gorącą wodą do stanu gęstej śmietanki. Smaruje go na twarz i zostawiam. Wskazane jest trzymanie kolo 15 min, ja trzymam 30. Dlaczego? Bo ogolnie maski trzymam wiecej niż jest zalecane. W taki sposob staram się darzyć to lepszego efektu :)

Działanie: Powiem szczerze, że byłam zachwycona w pierwszy raz, bo po ciężkiemu dniu pracy Utban sprawił, że wyglądałam tak świetnie, wypoczęto i pięknie, że zdziwiłam się patrząc w lustro. Najważniejsze, ze naturalne składniki Ubtana pozwalają robić częste zabiegi. W któryś moment, po bardzo ciężkiemu tygodniu w prace, robiłam Ubtan przez 3 dni weekendu, odpoczywając i dając skórze wypocząć. Żadnych wysypek i takie tam.

Podsumowanie: Bardzo polecam! Ubtan również można zrobić samemu w domu, skład nie jest jakiś bardzo skomplikowany :) Wszystkim ciekawskim i chętnym, mogę przetłumaczyć artykuł, jak zrobić Ubtan w domu! ;)

Do zobaczenia! Mua mua! ❤

You Might Also Like

1 komentarze